فروش قهوه

فروش انوع اسپرسو

فروش قهوه

فروش انوع اسپرسو

فروش قهوه اسپرسو عربی تلخ شیرین لاته آموزش قهوه

بایگانی
  • ۰
  • ۰


ایده های جذب مشتری کافی شاپ - 20 مورد از ایده های خلاقانه برای جذب مشتری  کافه خریدهام

 

مقدمه


در این مقاله، قرار است به شما راه‌های تبلیغ کافه را معرفی کنیم تا بتوانید مشتریان خود را چند برابر کنید؛ همچنین به شما می‌گوییم چطور از تبلیغات نتیجه بگیرید و چند نمونه متن به شما می‌دهیم تا سلاح خود را همین حالا پر کنید

اولین و مهم ترین نکته برای جذب مشتری کافی شاپ قیمت های مقرون به صرفه می باشد. سعی کنید میزان خدماتی که ارائه می دهید را افزایش بدهید تا برای تمام قشر جامعه در کافی شاپ خود قهوه ای داشته باشید. به طور کلی هیچ چیز نمی تواند مانع فروش قهوه و محصولات شما شود مگر اینکه قیمت بالا یا کیفیت بدی داشته باشید. به طور خلاصه سعی کنید میزان کیفیت خدمات خود را افزایش بدهید و قیمت های منصافانه نیز داشته باشید، اینگونه بدون شک و بدون هیچ نوع تبلیغات خاصی، خود مشتریان به سراغ شما می آیند

 

شناسایی مشتری

باید در ابتدا بتوانیم مشتریان را شناسایی کرده و ارزش‌های آن‌ها را بشناسیم و به آن‌ها ارزش‌های بیشتری ارائه دهیم. با این روند مشتری شادتر می‌شود. این امر سبب وفاداری در مشتریان ما می‌‌شود.

برای فروش بیشتر باید سعی کنید خدمات و محصولات بهتری را در اختیار مشتری قرار دهید. به عنوان مثال اگر یکی از پاداش‌های شما نقدی است بهتر است این پاداش نقدی را بر روی محصولاتی قرار دهید که دارای نقاط قوت محصول شما هستند. با ارائه دادن بهترین محصول خود به مشتری وفادار، شما یکی از بهترین راه‌های جذب مشتری و حفظ مشتری را انجام داده‌اید. یعنی وقتی مشتری از خرید کردن محصول شما رضایت کافی داشته باشد، به دوستان، نزدیکان و خانواده خود از رضایت خریدی که از محصول شما داشته خواهد گفت. این کار بهترین روش تبلیغات است. یک روش ساده، پرسود و مهم‌تر از همه مورد اعتماد است


هدیه و نمونه رایگان بدهید

همه افراد چیزهای رایگان را دوست دارند. بنابراین ، نیازی به گفتن نیست که ارائه نمونه های رایگان و هدایای نوشیدنی ، دانه های بسته بندی شده و غیره راهی عالی برای ایجاد ترافیک به فروشگاه شماست. برای افزایش بیشتر در فروش ، ایجاد سیستم رافل را در نظر بگیرید ، یعنی مشتری برای خرید یک نوشیدنی X باید مقدار X را خریداری کند تا  در نقاشی جایزه دریافت کند. حتماً آدرسهای ایمیل کسانی را که وارد قرعه کشی شده اند جمع کنید

ایجاد خاطره سازی برای مشتری

درگیر کردن احساسات یکی از تکنیک های موثر در جذب افراد به شمار می رود که اگر به خوبی انجامش دهید، آن ها را به مشتریان ثابت تبدیل می کنید. فضاسازی یعنی ایجاد نمودن حس خوب در ذهن مخاطب که تا مدت ها فراموش نمی شود. البته این موضوع صرفا به طراحی دکور محدود نمی شود و با پخش موسیقی و یا رایحه ی خوش هم قابل انجام می باشد. اما دانستن این موضوع که قصد دارید چه شرایطی را فراهم کنید، جذب مشتری کافه بصورت هدفمند را به دنبال خواهد داشت.

 

ایده های جذب مشتری در کافی شاپ خریدهام


تولید محتوای مفید و جذاب

روش اول همان شیوه‌ای است که اغلب کافه‌ها انجام می‌دهند و روزانه با نمونه‌های بسیاری از آن برخورد دارید؛ یعنی تولید محتوای مرتبط، سرگرم‌کننده، آموزنده و درگیرکننده.

در صفحهٔ کافه، دستتان باز است و می‌توانید انواع محتوا را کار کنید؛ از عکس نوشیدنی‌ها و غذاها گرفته تا ویدئوهایی از محیط کافه و حتی آشپزخانه.


تهاتر و تبلیغات

همکاری با کسب‌وکارهای دیگر است که مشتری یکسانی دارید. برای مثال، کافه‌ای که در مرکز شهر است، می‌تواند با هتل‌ها و هاستل‌ها همکاری کند؛ چراکه آن‌ها میزبان مسافران داخلی و خارجی زیادی هستند که می‌توانند مشتری شما باشند.

حالا شما هتل آن‌ها را به مشتریان خود و آن‌ها کافهٔ شما را به مشتریانشان معرفی می‌کنند؛ این همکاری یک بازی دو سر برد برای شما و صاحب هتل است.


تبلیغ دهان‌به‌دهان

مشتریان راضی، بدون دریافت هیچ پول یا پاداشی، شما را به دوستان و اطرافیان خود صرفاً به‌خاطر کیفیت خدمات و تجربهٔ خوب معرفی می‌کنند.


گوگلی شوید

قبل از هر چیز برای جذب مشتری کافه کسب و کار خود را در Google My Business ثبت کنید. ثبت نام رایگان است و شانس شما برای دیده شده بالاتر می‌رود. در قدمی بعدی باید موقعیت مکانی کسب‌وکار خود را روی گوگل مشخص کنید.

مشتری‌ها به دنبال حرفه‌ای‌ها هستند و حتی اگر بودجه زیادی در اختیار نداشته باشند نیز ترجیح می‌دهند در یکی از بهترین کافه‌های شهر قرار کاری یا مهمانی خانوادگی برگزار کنند. بنابراین اطلاعات کاملی را در خصوص ساعت کاری، آدرس، وبسایت و شماره تماس‌تان را در اختیار او بگذارید.

در قدم بعدی به Google Insights مراجعه کنید تا متوجه شوید کاربران پیش از کلیک روی نام شما چه عبارتی را جستجو کرده‌اند. به این ترتیب متوجه می‌شوید که مشتری‌های شما از کجا و با چه نیازی به سراغ شما می‌آیند


قیمت ها را مقرون به صرفه نگه دارید


چیزی مانند قیمت مناسب وجود ندارد که بتواند ، فروش را از فروشگاه کافی شاپ شما دور کند. منوی خود را مقرون به صرفه کنید و افراد مختلفی از کسانی که عاشق قهوه هستند  ، از راههای دور جذب خواهید کرد.


دکوراسیون زیبا

اولین چیزی که افراد هنگام ورود به کافه با آن مواجه می شوند، محیط اطراف است؛ اگر دکور و چیدمان محیط طوری باشد که افراد را به ماندن در آن جا مجاب کند، قدم اول جذب مشتری در کافه را با موفقیت سپری کرده اید. طراحی دکوراسیون جذاب تاثیر بسیار زیادی در جذب اولیه مشتریان می گذارد. متاسفانه عده ای از کافی شاپ ها کوچک ترین اصول مدیریت و جذب مشتری در کافه را به درستی رعایت نمی کنند. البته طراحی دکوراسیون کافه و چیدمان عناصر در کنار یکدیگر موضوع گسترده ای است که در ادامه چند نمونه از آن ها را برسی نموده ایم

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی