فروش قهوه

فروش انوع اسپرسو

فروش قهوه

فروش انوع اسپرسو

فروش قهوه اسپرسو عربی تلخ شیرین لاته آموزش قهوه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

همکاری در فروش محصولات مدیران ایران | خریدهام

 

مقدمه

 

در سال های اخیر بسیاری از وب سایت های ایرانی امکان افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش را در سایت خود ایجاد کرده اند. افیلیت مارکتینگ یک سیستم کسب درآمد است و افراد در صورت انتخاب درست محصول و تبلیغ موثر می توانند درآمد ماهیانه داشته باشند. مزیت سیستم های همکاری در فروش این است که نیاز به سرمایه اولیه ندارید و بسته به میزان فعالیت خود می توانید به درآمد بالا هم برسید

همکاری در فروش به نظر روش آسانی برای کسب درآمد آنلاین می‌رسد، اما در این روش پیچیدگی‌های احتمالی بسیار زیادی وجود دارد. سایت های همکاری در فروش سیستمی است که ردیابی همکار فروش در آن بسیار دقیق باشد تا شما بتوانید در ازای فروش انجام‌شده‌تان کارمزد دریافت کنید.



منظور از سیستم همکاری در فروش چیست؟

به زبان ساده، هر وقت یک فروشگاه اینترنتی از کاربرانش دعوت ‌کند برای محصولاتش مشتری پیدا کنند، یک سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ تعریف کرده است.
سیستم همکاری در فروش به این ترتیب هست که هرکسی از سمت شما معرفی شود و خرید کند، درصدی به‌عنوان کمیسیون یا پورسانت به شما پرداخت می‌شود.
علاوه بر فروش، بازاریابان می توانند برای آوردن ترافیک جدید و تبدیل کاربران به انجام اقدامات خاص پول دریافت کنند. این اقدامات ممکن است شامل ثبت نام برای یک حساب کاربری، اشتراک در یک خبرنامه یا دانلود یک برنامه باشد. انواع مختلفی از وب سایت های بازاریابی وابسته وجود دارد که سایت های بررسی و مقایسه محصول محبوب ترین آنها هستند. انواع دیگر عبارتند از وبلاگ های مستقل، مجلات آنلاین و وب سایت های کوپن و

 

بهترین سایت های همکاری در فروش ایرانی -خریدهام

 


دیجی کالا؛ یکی از معروف‌ترین و بهترین سیستم های همکاری در فروش موجود در ایران


این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که برای یکبار هم که شده به سایت دیجی کالا سر نزده باشد! اغلب کاربران این وب سایت را برای خرید یک محصول خاص، بررسی قیمت اجناس یا چک کردن محصولات جدید موجود در بازار بررسی میکنند.

دیجی کالا ابتدای شروع کارش در سال 83، یک فروشگاه آنلاین لوازم دیجیتالی و الکترونیکی بود؛ اما مدیران آن تنها به این موضوع اکتفا نکردند و دامنه کارشان را گسترش دادند؛ و کم‌کم اجناس دیگر هم وارد دیجی کالا شد. همه‌چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه، تعداد کاربران دیجی کالا از چند هزار نفر بیشتر شد و دیگر انبارهای این شرکت پاسخگوی نیاز کاربران نبودند

 


چرا ناشران به افیلیت اعتماد کرده‌اند؟

روند تسویه حساب با ناشران در تاریخ بیستم هر ماه در پنل افیلی انجام می شود. بنابراین هیچ گونه نگرانی بابت تسویه حساب نخواهند داشت. همچنین فروشگاه ها در ابتدا توسط افیلی اعتبار سنجی می شوند و افیلی با سیستم ردیابی دقیقی که پیاده سازی کرده است، مانع از ایجاد هرگونه اشکال در روند محاسبات دقیق پورسانت ناشران می شود ضمن اینکه طرف حساب ناشران، افیلی است و تضمین پرداخت خسارت به ناشران را هم دارد.


چرا ناشران به افیلیت اعتماد کرده‌اند؟

روند تسویه حساب با ناشران در تاریخ بیستم هر ماه در پنل افیلی انجام می شود. بنابراین هیچ گونه نگرانی بابت تسویه حساب نخواهند داشت. همچنین فروشگاه ها در ابتدا توسط افیلی اعتبار سنجی می شوند و افیلی با سیستم ردیابی دقیقی که پیاده سازی کرده است، مانع از ایجاد هرگونه اشکال در روند محاسبات دقیق پورسانت ناشران می شود ضمن اینکه طرف حساب ناشران، افیلی است و تضمین پرداخت خسارت به ناشران را هم دارد.
 

موفق باشید

نظرات (۱)

  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    میتونید لینک کالاهایی که قصد فروش واسطه ایشون رو دارید تو ویترین منتشد گنید

    همچنین با تکست بلاگری اعتماد جلب کنید تا کاربران راحت تر محصولاتی که معرفی می کنید را بخرند

    و اینکه در یک حوزه خاص فعالیت داشته باشید

    ممنون

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی